Kommentera här (0)
Dog tornadon underhåller

 
Miljöträna, klippa klor, ut på promenader, lydnadsträning, utfodra..... ja det känns som att man inte gör annat. Mitt lov börjar ticka mot sitt slut och det avslutar jag med att gå på Kickoff med mitt gamla jobb. De tyckte att jag räknades in i gänget även detta året och det tycker jag är superkul. 
 
Innan skolan drar igång igen så läser jag igenom kapitlena som vi kommer köra igång med direkt, så jag inte sitter där och är trögstartad. Så idag bjuds det på företagsekonomi- marknadsföring och ett stort glas varm oboy. Kanske att jag sticker in till stan sen för att hitta en outfit till ikväll. Kvinna som man är så har man ju aldrig något att ha på sig ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0