Kommentera här (1)
Home Sweet home

 
Halvt utmattad men tillfredsställd efter en timmes grym BodyPump. Vaknade med halsont och trots att jag vet att det inte går så loggade jag in och kollade ifall det gick att avboka passet. Självklart gick inte det och nu sitter jag här, tränad och klar. Man orkar mer än vad man tror och man blir så himla nöjd efteråt. Älskar att detta jullov utan snö har bjudit på så mycket fysiska aktiviteter, mår bra av att tajta till kroppen efter allt sittande uppslukad av skolböcker.
 
Idag är det åter blankt på schemat så vi ska åka in till Svedala och gå en runda med hundarna för att miljöträna dem. Det är viktigt och det kräver så enkla medel för miljöträning. Hoppas på att få träffa andra hundar också, för här hemma träffar vi bara Billy (en jätte rolig beagle som bara vill gräva gropar). De nyinflyttade grannarna har också en hund i form av en schäferblandning men den har jag inte sett sen jag halvhjärtat skällde ut hans husse om att plocka upp skitar!!  Jaja, jag är av med alla skitar som gjorde mig fruktansvärt irriterad tidiga morgnar. 
 
En sak jag funderat på..... Är textstorleken här i bloggen för liten? 
 
 

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Med glasögon på är texten alldeles lagom, hihi;) Har inte tänkt så mycket på att den är liten, men tror inte det skulle skada med lite större text:)
Kram!

2014-01-04 @ 13:55:52
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0