Kommentera här (0)
Överraskning i glädjens väg

 
Ja vi var bjudna på dop och så blev det..... Men helt plötsligt ser jag prästen blinka med ögat och sen börjar han prata om något som tar tid för mig att förstå. Bröllop....ehh vaa?? 
 
Ja vi faddrar blev ombedda att sätta oss ner och prästen vigde min underbara syster och hennes fantastiska sambo. Det gick ju naturligtvis inte att hålla tårarna inne och jag gjorde allt för att slippa prata, för det kunde jag inte utan att gråten tog över. 
 
Lilla prinsessan Ellen var exemplarisk så henne behåller vi. Måste vara jobbigt för ett så litet barn med så mycket händelser runt omkring en hel dag. 
 
Denna familj kommer innehålla kärlek, glädje, tillit, trygghet och naturligtvis motgångar som de tillsammans tar sig igenom.  
 
ALL LYCKA TILL FAMILJEN NIHLÈN
Är så stolt över att ha er i mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0