Kommentera här (1)
Runkeeper peppar

 
Vilken skillnad från december månad och Januari som knappt har dragit igång. Det peppar mig en aning och jag vill bara ut hela tiden. Dock tror jag inte det blir lika kul nästa månad då jag har en hel del kilometer framför mig för att komma upp i samma nivå. Det går ju bra nu, tråkigt väder men bra för promenader, lov och lediga dagar, ljudbok, hunden blir rastad, en syster som är mammaledig och taggad på promenader. Som pricken över i:et så har jag fått in en bra rytm med BodyPump passen också och det känns underbart! 
 
 

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Härligt att komma i gång igen! Jag funderar på att bli väck de 7 kilon som kommit efter att jag börjat på Berga. Kom fram till att det nog inte går så bra när det blir kyckling, pommes frites och bearenisesås till kvällsmat... Får nog ta igen det när jag flyttar hemifrån istället och man kan bestämma mer själv över vad man gör på dagarna:)

2014-01-06 @ 18:41:14
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0