Kommentera här (2)
Säljer av .

 
Att samla på sig är inga problem, det är snäppet svårare att släppa ifrån sig prylarna sen. Än så länge har jag sålt för 880:-, saker som bara står och tar plats i källaren. Jag intalar mig att jag en dag kommer plocka upp dessa inredningsdetaljer och sprida ut i huset. "Jag kan ju alltid måla om sakerna om de inte passar". Men i huset har vi bytat stil helt plus att jag har öppnat lådorna flera gånger men inget kommer upp för det passar inte i vårt hem längre. Tänker för mig själv att jag säkert kommer byta stil igen och att det en dag kommer ställas fram, men efter ett och ett halvt år ståendes i kartonger så tror jag att jag klarar mig utan dessa detaljer. 
 
Mannen i huset är i startgropen för garagebygge och kvinnan är nere i inredningsträsket och på jakt efter ny soffa/ soffgrupp/ inredning i hela vardagsrummet :-). Pengarna som jag drar in går rakt till inredningskassan igen, perfekt. Jag är nu 880:- närmare 17 995:- 
 
 
 
 

Kommentarer
Sussie

Vart har du hittat "kärleks skylten"? Alla har en men det är ett mysterium att hitta. Säg nu inte IKEA för då skäms jag, där har jag letat haha.

Märks att vi har samma Mamma hahaha. Samla po men släpp fan inte taget, allting kan åter användas vet du!

Svar: Mohahahaha, ja jag är livrädd för att bli en samlare. Den dagen jag blir det kommer jag ha väldigt svårt för att erkänna det.

Jag kommer inte riktigt ihåg, kanske jotex eller något. Jag hade en i carpe diem också som jag fick sålt idag.
Jane

2014-01-12 @ 16:59:54
URL: http://sussiejonsson.blogg.se



Marie

vart säljer du ngnstans?

Svar: Inne på Facebook bara, är med i en grupp: loppis Svedala. Det funkar jättebra.
Jane

2014-01-13 @ 14:46:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0