Kommentera här (0)
Det svåra valet

 

Narkotikaförsäljning och kriminalitet eller kriminalitet och gangstrar?!

 

Jag får nog omformulera frågan till mig själv, en mils promenad eller en kopp kaffe i hammocken?! 

 

Som ni ser så har jag hamnat i trubbel. Jag har påbörjat en bok innan jag var klar med ljudboken och det är det där regnets fel som passerade för några dagar sen. Att sitta fastklistrad med en bok är en så härlig känsla men hur skönt är det inte att komma ut på en promenad?

 

Jag får helt enkelt lägga upp en plan som jag ändå spräcker sen (som vanligt), jag går milen och lyssnar på Vip-rummet för att krypa ner med Gengångaren i hammocken senare.

 

 

Toppen Toppen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0