Kommentera här (0)
Kontakt med rekryterarna.

 
Är det inte helt fantastiskt väder?! I love it! 
 
En aning nervös med klumpiga grodor i magen så väntar jag på att klockan ska bli tio för då ska jag bege mig in till Malmö för en arbetsintervju
 
Just nu upplever jag jobb sökandet som roligt. Nu har jag ändrat taktik då jag ringer till rekryteraren först och ställer frågor och upprepar mitt namn ex antal gånger för att sen söka tjänsten;-). Första samtalet var hemskt men nu är det roligt, bara jag är förberedd med relevanta frågor vilket jag inte var vid det första samtalet och då blev det lite krystat och konstigt. Nu vet jag vad jag vill när jag ringer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0