Kommentera här (0)
Stressar till ingenting.....

 

Ja se opp för här stormar Jane. Haha ?!

 

Alltså jag har ingen aning om vad som hänt med mig. USA har förvandlat mig. Idag sov denna till tjugo över nio, alldeles för länge om du frågar mig. Jag som brukar gå upp klockan sju!

 

Klockan tio hade jag bestämt att jag skulle befinna mig på arbetsförmedlingen men insåg snabbt att det var omöjligt, jag var där 20 över. Frukost till både mig och hundarna, en snabb kiss och bajsrunda (för oss alla tre), lite omvårdnad om Chabbes klo som han bröt igår (?), lite pappersfix och en fix på mig själv så jag ser lite anständig ut sen var det bara till att köra.

 

Nu sitter jag här hemma igen och väntar på att klockan ska bli två så jag kan köra tillbaka till arbetsförmedlingen till min bokade tid som jag inte kunde boka via telefon igår när jag ringde!!!! Men jag ler och tycker detta ska bli jättespännande och kul. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0