Kommentera här (1)
Träningsvärk delux

 
Ja fy bubblan vad man kan få ont i kroppen efter x antal veckor i vila från Bodypump. Men nu är jag igång igen och hoppas på att komma in i rutinerna snabbt. Så jag kan svara ja på frågan om jag är stark igen ;-).
 
Idag var det lite svårt att fokusera på ljudboken på promenaden eftersom jag fick ett samtal om en arbetsintervju som ska äga rum på tisdag. Wiiie så himla kul. Det är ju roligt att söka jobb och magen är alldeles full av fjärilar och nervösa grodor. 
 
 

Kommentarer
emmy

Hejsan!
Sugen på snygga träningskläder? På www.stronger.se hittar du massvis med snygga plagg med motiverande texter i olika färger. Det finns också armband, shakers och andra saker som gör din träning mycket roligare! Anger du dessutom "bergh10" i kassan får du 10% rabatt på ditt köp :)
Ha en trevlig dag!

2014-07-02 @ 12:51:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0