Kommentera här (3)
Fortsätter att njuta i Simrishamn.

 

Här är helt underbart och det går inte annat än att njuta. Att detta är ett dårhus vill jag beskriva som en mild sanning. Nio personer med tre hundar skapar en kultur i detta hus som påminner om kaos. Tur man kan koppla hunden och gå lugnande promenader nere vid havet.

 

Dock så är det inget bra ställe att springa på. Har gett det två försök, Först sprang jag en runda med min sportige svärfar och det var en runda som var himla tradig och långrandig. Andra gången tänkte jag piffa till just den rundan genom att springa den andra hållet vilket var ett misslyckat försök, den var precis lika tradig. 

 

Nu tillbaka till mina morgonrutiner, tömma diskmaskinen och sätta på kaffe innan alla vaknar. 

 

 

Kommentarer
Nathalie

Åh så vackra bilder :) Måste fixa batteriet till min kamera så att jag med kan ge mig ut och fotografera, det är så kul. Gillar att spara på minnen :)

Svar: tack Nathalie. Ja visst är det underbart att fotografera. Jag älskar att gå tillbaka i bloggen och titta på alla bilder jag sparat här. Det blir många bilder och många minnen :-)
Jane

2014-06-10 @ 07:21:49
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se



Flisan

Härliga bilder :D

Svar: Tack!
Jane

2014-06-10 @ 16:25:28
URL: http://fflisan.blogg.se



Flisan

sv: så lite så :D

2014-06-12 @ 20:27:27
URL: http://fflisan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0