Kommentera här (1)
Så här en fredag...

Åh vilken kalasfredag. - Inte så roligt att bli platsad i evigheter medans matte städar huset.... Och inte får man hjälpa till med nosen så hon verkligen tar överallt!!!
 
Efter att hundarna tvingats ligga i sängen under tiden jag städade så fick de till slut åka bilen. Och idag styrde inte bilen var som helst utan ut till pojkarna. LYCKA! 
 
Vänner för livet!
 
De lekte jätefint och sen gick Chabbe, Rossie och jag en promenad i skogen för att dra ut den där sista energin.... Nu sover de gott och verkar nöjda. Snart slumrar nog även jag till en stund, jag är också ganska nöjd.... ZZzzZZZzz

Kommentarer
s'

åh dina hundar är för söta, är det fransk bulldog? och den i mitten boxer? :)

Svar: Tack! Det är tre Bostonterrier och en Boxer.
Jane

2014-03-09 @ 02:32:20
URL: http://ssaaandraa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0