Kommentera här (0)
Solen väcker inspirationen

06:30 tyckte Chabbe att det var dags att gå upp, husse har ju redan gått till jobb så varför ska vi ligga och sova?! Strax efter sju var vi kopplade och ute på vår soliga och helt fantastiska morgonpromenad fylld med fågelkvitter.

 

Med nosarna högt upp i luften och fladdrande näsborrar kom vi fram till fårhagen och iakttog dem en stund, även rådjuren inne i skogen lät oss stå och titta på dem, och mitt i myset hittar Jane något som kan likna inredning och fokus på naturen försvann helt. Hmm vart kan jag ha den? Är den skör eller är det möjligt att ta hem den? Jag kan inte ta den nu för då kommer Chabbe alla gånger bita sönder den. Hmm är den för stor kanske? Hur ska jag få hem den? Hur lång torktid kan den tänkas behöva? 

 

Väl hemma så släppte jag in hundarna och satt mig på cykeln och trampade tillbaka där jag hittade denna roliga barkbit. Klart jag ska ha hem den :-)  Nu måste jag bara hitta ett bra ställe för att torka på så inte sambon hittar den och kastar den. 

 
 
 

Jag kan se mig att den ligger som den är på köksbordet. Eller kanske en murgröna som slingrar sig runt ett blockljus eller en stor sten bara….. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0