Kommentera här (1)
Allt handlar om livskvalité

 

En känslomässig dag då funderingarna kretsar kring hur vi tar vara på tiden och njuter av livet som vi får äran att få leva! 

 

 

Att leva i nuet är svårt och det kräver sin konst... Alltid är det något vi ska hinna med, massa måsten som tickande väntar och medan du planerar framtiden så pågår livet. 

 

 

Idag är en sådan dag då jag stannar upp och tänker på vad jag faktiskt har och det som berikar mitt liv.

 

 

Och på tal om att tiden går så har jag inte tid att sitta här, ska förbereda en middag till min hälft som har haft en låååång arbetsvecka. Finns det något roligare tillfälle att laga middag än när det är oplanerat och iordningställt för måltid utan den andras kännedom? 

 


Kommentarer
Beatrice Rudberg

De där överraskningsmåltiderna är en riktig fröjd! Jag funderar på hur jag på bästa sätt ska göra i ordning en fantastisk frukost åt pojkvännen i helgen, vad ska jag skämma bort honom med den här gången? Sen att se glädjen över det man gör så blir man bara mer inspirerad:)

2014-11-03 @ 18:25:32
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0