Kommentera här (0)
Well well cykelschtell


Vilken vecka det varit. Jag har känt mig som ny på jobbet åter igen nu när jag tog över ansvaret för exporten. Att ta över så här och städa upp efter en som inte haft så många timmar på klockan som det hafts behov av är inte lätt. Ingen kundkontakt mer än via mail i ordrarna hette det men jo jag tackar….. Kundmöte i Göteborg i torsdags och en överfull inkorg med ordrar och kluriga frågor som måste iväg snarast ….. PÅ ENGELSKA!!! Behöver jag fördjupa mig?

 

Har aldrig behövt en helg och ledighet så mycket som jag gjorde igår. Det blev nog lite för mycket på en gång och värre blir det när man är en perfektionist och absolut inte vill klanta till sig, man kan alltid göra lite bättre. Mina arbetsuppgifter jag är anställd för hann jag inte med för ett ögonblick igår, jag satt inte igång telefonen ens.

 

Nu i efterhand så känner jag mig modigare igen, jag glömmer snabbt bort att jag bara är fyra veckor gammal i företaget och håller på att lära mig. Jag ska nog allt visa dem att jag kan städa upp efter föregående exportansvarig och få oss till en bättre leverantör. Jag kan!

 

 

Om jag kan släppa alla tankar så ska jag försöka sjunka in i boken Flykten från läger 14 tänkte jag, men det går väl inte så det slutar väl med en promenad med doggsen istället…. Som vanligt! 

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0