Kommentera här (0)
Perfekt söndag

Startade dagen med en löprunda med min lilla Rosa.. Det var väldigt skönt..och längesen. Måste komma i form igen då de på jobb fick nys om att jag brukar röra på mig och anmälde mig till något lopp i Damnark. 
 
Trots att det regnat så har jag varit ute hela dagen med Sandra och Ted och hjälpt dem röja upp i deras trädgård. Så himla roligt och inspirerande. 
 
Sandras blogg hittar du här.
 
 
Väl hemma så var jag bara tvungen att gå en sväng i trädgården och då upptäckte jag att rhododendron slår ut i blom nu.... Den gillade visst att bli flyttad den med. Man ska våga.. Både min japanske buskrosling och rhododendron stormtrivs och ingen är lyckligare än jag. Även Katrusaträdet leverar just nu och är ett ståtligt ögongodis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0