Kommentera här (1)
Besiktningsdamen

Nya saker kommer inte in utan att kontrolleras av den fyrbenta damen. I år blev det en minigran-variant för att få till lite stämning. När jag äntligen fick tag på denna växt så fick jag en liten gnista energi till att jul pynta lite till. Nu har vi fått upp adventsljusstaken, tre röda julstjärnor och den fina granen?! på nedanvåningen.

 

Inköpet av granen?! fick mig så i stämning så jag tog mig ut och med sällskap av stormen Helga satt upp ljusslingan längs med staketet. Såklart så är jag helnöjd nu, så mycket lite ljus kan göra.

 

Jaha, andra advent idag och jag har inte påbörjat julpyntning på ovanvåningen. Hopp och iväg!! 

 

 

 


Kommentarer
a n n i k a

Söt!

2015-12-06 @ 17:57:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0