Kommentera här (0)
Solen visar upp sig.

 
Åhh idag skyndade jag mig hem efter jobb för att snabbt byta om och komma ut på promenad i solen. Jag gick med ett leende och drog åt mig all energi som det bara gick. 
 
Jag tog med mig kameran också, tänkte att jag kunde knäppa några härliga bilder. Nja blev inte så mycket med det. Det jag hade tänkt var att försöka fånga solnedgången i alén men det gick inte för sig förstår ni. När vi väl kom dit stod där en henom (såg verkligen inte vilken kön det var på den reflexklädda människan) med sin kamera i högsta hugg och fotograferade just denna alén i solnedgången! Det är ju inte så att man ställer sig bredvid en främmande människa och fotograferar samma motiv?!  Hur pinsamt är inte det liksom? Nja det får blir en annan solnedgång vid ett annat tillfälle. Denna var endå inte så färgrik och fin ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0