Kommentera här (0)
Underbar nyårsafton

2015 är här och jag har invigt året med 13 kilometers promenad vilket känns bra efter allt som åts och dracks igår. Vilken kväll vi hade, jag vågar nog påstå att detta är den bästa nyårsafton jag haft. 

 

Underbaraste vännerna, god mat och dryck, sällskapsspel (med andra ord och galenpanna), hockey på tv (JVM) och musik i högtalarna där ett och annat dansmoves utövades och ja vi alla hade behövt en sånglektion. Haha!

 

Spelet galenpanna får toppen recension från mig då det lyckades hålla mig vaken trots att klockan passerat 02.00. Det var jätteroligt och det måste spelas igen!

 

Hoppas ni också haft en underbar nyårsafton med nära och kära! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0