Kommentera här (0)
Bekymmer....

 
...som är stora för mig och obefintliga för andra. Om ens problem är att man har ogräs i gräsmattan så har man det bra. Då ska man inte klaga på livet. Detta problemet som många andra problem kan man göra något åt och det har jag gjort ett försökt till idag.
 
Gick upp tidigt i hopp om en sval morgonpromenad men det var svettigt redan då. Efter promenaden fick stigan komma fram för att harva, och efter att jag räffsat, klippa gräsmattan.  
 
Nu är det dax för lite mat och sen är det bara på det igen. Då ska all jord spridas ut på gräsmattan så vi får bort spåren efter dränering. Gräsfrö och vattning. 
 
Sen somnar nog denna gott.... jag som bara skulle ligga och läsa och steka! Jaja det kan jag göra imorgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0