Kommentera här (0)
Vita väggar

 
Tak och väggar är målade och nästan allt är på plats i mat- och vardagsrummet igen. Trodde att vi hade ljusa väggar innan men jisses vad ljust det blev med vita väggar. Jag älskar det! 
 
Tygväggen och filtar är tvättat och på plats igen 😊. 
Nu är det bara de där detaljerna kvar, tavlor,ska vi ha vitrinskåp eller inte, fönsterkarm, blomma och persienn till vårt nya fönster. Jag kan naturligtvis komma på ännu mer som "behövs" i detta nya rum som till exempel bordstabletter, eventuellt nya tavlor och varför inte nya lampor. Ett måste är lite sterainljus i någon form.
 
Åkte iväg med min personal shopper till Vellingeblomman idag i ett försök att hitta bordstabletter eller ett träd och som vanligt åkte jag hem utan att få med mig något måste. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0