Kommentera här (2)
FLYTTAR TILL HUS.

 
Nu är det svettigt. Vi har äntligen fått nycklarna och det är en underbar känsla. Känns lite som att gå in i någon annans hem, känns förbjudet! Vart får jag gå och inte? Får jag lov att öppna alla skåp och fylla dom med våra saker? Kan jag klippa den gräsmattan ute i trädgården sen??? JA, det får jag  :-)
 

Frihet. Känslan av stort och fluffigt. Utsikten från vår tomt. Stillsamt och ljuvligt. Aj lav it!!! Det är nu vår önskan går i uppfyllelse och våra dagar kommer fyllas med inredning, trädgårdspill, arbete, njutning och ett rött blinkande konto. Äntligen ska pengarna få komma till nytta.....nu jäklar ska dom sprättas iväg på det jag älskar!
 

Vi kommer inte att ha något internet den första veckan men så fort det kommer igång så ska ni få lite bilder på vårt hus. För det vill ni väl se??? Ni kommer få vara med på alla förändringar. Ohh, visst är det kul.
 
Nu har jag inte tid att sitta här... ska fortsätta ta in allt och njuta av stunden att vi faktiskt blivit husägare.
 
 
Finns det bättre skönhetsmedel än lycka?!
 
 

Kommentarer
Linn

Grattis! Det dryper av lyckokänsla i det här inlägget :-)

Svar: Tack. Ja lyckan brusar nästan över.. Det är nu livet börjar :-)
Jane

2012-08-01 @ 18:15:23
URL: http://lyckoland.blogg.se/



Lisa H

Grattis till hus! Lyckokänslan låter underbar! :)

Svar: Tack så mycket :-) Det är så underbart.
Jane

2012-08-02 @ 01:20:37
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0