Kommentera här (4)
I bokhyllan 2012



1.Änglamakerskan- Camilla Läckberg
2. Kråkflickan- Eriksson & Axlander Sundquist
3. Hungerelden- Eriksson & Axlander Sundquist
4. Kommer aldrig mer igen- Hans Koppel
5. Skam- Karin Alvtegen
6. Skugga- Karin Alvtegen
7. Snabba cash- Jens Lapidus
8. Puppan- Kate Östman
9. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar- Lucy Dillon
10. Tusenskönor- Kristina Ohlsson
11. Flickan som kom till Auschwitz- Sören Sommelius
12. Hungerspelen- Suzanne Collins
13. Jagad av lögnen- Nora Roberts
14. Dolda djup- Ann Cleeves
15. Inatt är du död- Viveca Sten
16. Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)- Martina Haag
17. I trygghetsnarkomanernas land- David Eberhard
18. Mitt liv med Saddam- Lena-Katarina Swanberg
19. En plats i solen- Liza Marklund
20. Blå Dahlia- Nora Roberts
21. Svart ros- Nora Roberts
22. Röd lilja- Nora Roberts
23. Twilight- Stephenie Meyer
24. Esmeraldas seanser- Esmeralda Santiago
25. Femtio nyanser av honom- E L James
 
Fler boktips:
I bokhyllan 2014, I bokhyllan 2013

Kommentarer
Linn

Nä, det är väl bara helt fantastiskt att du tar dig tid att läsa. Allt för många läser bara under semestern.

Svar: Ja, jag har verkligen lärt mig att slappna av och sjunka in i en bok.. Kunde inte det innan av all oro!!
Jane

2012-07-18 @ 22:07:01
URL: http://lyckoland.blogg.se/



Lisa H

Hallå! Har helt missat din nya blogg! Tyckte det var så lustigt för jag fick inga uppdateringar från din blogg på bloglovin på ett tag - så jag gick in "manuellt" på din (gamla) blogg och fick se..!

Ska läsa mig bakåt och uppdatera mig när tid finnes! :)

2012-07-19 @ 20:44:37
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com



Cajsa

Åh, jag har läst flera av dom böckerna också! På semestern blev det Lars Keplers böcker som var superspännande.

Klart du ska komma loss och köpa ett fint halsband, dom var ganska dyra men ibland får man faktiskt unna sig och vovven något och jag har hört att dom är fantastiskt fina ;)

Svar: Ohh Lars Keplers böcker är jag väldigt intresserad av.. MÅSTE komma loss och beställa hem.. Har hållt i Paganinikontraktet några gånger men inte fått den med mig hem.
Jane

2012-08-19 @ 23:35:08
URL: http://stellabus.se



sussie

Är femtio nyanser av honom bra? :)

Svar: Det är dem bästa böckerna jag läst, tror jag :-) Ska du läsa dem nu eller?
Jane

2013-02-07 @ 14:22:41
URL: http://sussiis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0