Kommentera här (3)
Antar utmaningen....

 
Godmorgon...

Träningsklädd sitter jag här och myser med en kopp vaniljte och har gett mig in i twilightvärlden. Denna bok blir en utmaning för jag har inte ett brinnande intresse för overkliga manövrar eller vampyrer.  Dessutom är boken på engelska..... Jag är ingen höjdare på engelska men jag sitter med mobilen i handen och översätter när jag inte fattar.
 
Mitt klädval beror på att jag tänkte bege mig ut för en löprunda men vädret lurar mig.. Solen skiner på ett håll..tittar jag ut åt andra hållet så regnar det och åt det tredje hållet så visar regnbågen upp sig...Men jag ska nog komma ut på min runda ändå :-) Lite regn skadar inte.
 
Påväg hem från skogen ska jag köpa med mig god frukost och överraska hjärtat. Saknar honom som tusan när han jobbar nätter... Det enda possitiva när han jobbar natt är att jag kan kolla på mina teveprogram i fred..haha. Men sängen är stor och kall på kvällarna och det känns lite ensamt. Det är tur att han kommer och pussar på mig när han kommer hem.
 
Nä nu tror jag att jag ska trottsa vädret och sticka ut och springa...
 
Glöm inte bort att le...det smittar av sig :) !!
 
 
 
 

Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att rundan blev av för dig :)

Sv: Tack så mycket :) Har kikat runt lite på din blogg - gillar själv inredning, även om jag är förhållandevis dålig på sånt själv.

Dock ska jag försöka ta tag i mitt gamla hus och ordna till det så gott det går.

Ha en fin kväll! :)

Svar: Det blev en liten sväng (3kilometer)... Fast regnet tilltog ganska kraftigt så vi fick vända:) dyngsura var vi... Och inte av svett ;)
Jane

2012-10-10 @ 19:38:50
URL: http://www.henrikolsson.eu



|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag tackar för dina värmande ord :)

Visst ger hundarna fruktansvärt mycket tillbaka, och jag kommer aldrig ångra den dag jag köpte huset så att både jag och vovvarna skulle få den där extra och välbehövliga friheten :)

2012-10-10 @ 19:40:17
URL: http://www.henrikolsson.eu



Anna T - Nörd & Filmskapare

Oh intresssant, har bara sett filmerna men de är okej men tycker de är för fjantiga typ :D men underhållande. Hört att böckerna är bättre dock.

sv: Ja jag blev riktigt nöjd och hoppas de kommer att komma till användning :D!

Tack för ditt spår i min blogg :D! Hoppas du får en jättedin kväll!
Kram

2012-10-10 @ 21:12:18
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0