Kommentera här (2)
Blocket.

 

Jag har nu för första gången köpt något på blocket. Nästan på egen hand. Lite tips och råd från sambon och hjälp med att hämta. Vips så har jag en exklusiv soffa stående här hemma och som ska värma upp ett rum.

 

Hjärtat mitt tycker att jag ska göra sådant här själv och inte mesa… Men han ska passa sig för vad han säger. Det här var ju kul och det finns ju massa roligt man kan köpa på blocket.

 

Imorgon ska vi damma av våra arbetskläder för att påbörja renovering i vårt kontor/spelrum/bibliotek/gästrum… Ja vårt ALLRUM. Det ska bli jätteroligt och det kliar i mina fingrar så enormt mycket nu. Det kommer bli ett riktigt lyft även i detta rum.


Kommentarer
Beatrice

En riktigt snygg soffa:)

2012-10-29 @ 19:18:27
URL: http://ebstli.blogg.se



Ina

Det kommer att bli jättefint! Risken finns väl att ni kommer att få många nattgäster :-)

2012-10-30 @ 08:46:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0