Kommentera här (1)
Sussar godis och drömmer socker.

Efter alla timmars arbete i sovrummet så börjar det ta form nu. Jag är helt förälskad i vårt stora stora sovrum. Vi har verkligen fått känna på att ett hus INTE har en enda rak vinkel. Det är det som är den stora charmen med hus och jag gillar det skarpt.
 
 



Så vad tycks??? Nu är det bara lite detaljer kvar, sängbord, lampor och annat smått och fint som jag vill inreda med. Vi har även garderoberna kvar men vi skyndar långsamt med dom. Vi vill, eller JAG vill först komma på en bra lösning för att få användning för utrymmet på bästa sätt.
 

Kommentarer
Ina

Ni har jobbat såå bra, det blev jättefint!

2012-09-05 @ 06:35:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0