Kommentera här (0)
Skitt under naglarna.

 

 

Det är inget ovanligt att jag ser ut såhär om tassarna nu för tiden. Idag har jag räfsat, plockat rötter och stenar…..I timmar. Fy vad tråkigt. Det är ett jobb som aldrig blir klart och det känns så onödigt. Men jag får hitta en gräns själv och bestämma när det är bra. Det är bra nu! Lite ny jord ovanpå det så blir det kanon.

 

Nu blir det manikyr på både fötter och händer. Måste bli fin till ikväll då det blir fest. Haha, jag kommer väl bara stå och snacka rötter, stenar och staket och trötta ut någon stackare om mitt bondeliv. Haha, nä det är nog ingen risk…. Har massvis med andra saker att prata om så det ska nog bli superkul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0