Kommentera här (2)
I bokhyllan 2013

 
 
 
 
1. Konsten att vara kvinna- Caitlin Moran
2. Femtio nyanser av mörker- E L James
3. Femtio nyanser av frihet- E L James
4. Kirre- Gunilla O. Wahlström
5. Vittne till mord- Nora Roberts
6. Big mouth and ugly girl- Joyce Carol Oates
7. Hundar, hus och hjärtans längtan- Lucy Dillon
8. Sankta Psyko- Johan Theorin
9. Änglar- Marian Keyes
10. Flaskpost från P- Jussi Adler-Olsen
11. Pojken som slutade gråta- Ninni Schulman
12. Självkänsla nu!- Mia Törnblom
13. Paganinikontraktet- Lars Kepler
14. Samnang Tiggarpojken- Staffan Nordstrand
 
 Fler boktips:
I bokhyllan 2014I bokhyllan 2012

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Ser fram emot lite boktips:)

Svar: Haha..Ja jag har en hög med böcker som väntar på mig!! Har du läst Femtio nyanser av honom? Jag ska påbörja andra bocken nu!! Snusk på hög nivå:-)
Jane

2013-01-02 @ 21:19:30
URL: http://coloursforlife.blogg.se/



Beatrice Rudberg

Tja, jag har ju lästa alla Margit Sandemos böcker. Där är det en del väldigt detaljerade scener:o

2013-01-02 @ 22:36:15
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0