Kommentera här (2)
Djupt, sorligt och personligt.

 
Hittade en gammal anteckning från förra året i min mobil som jag tänkte dela med mig av nu då jag känner mig lite starkare.
 
 
Julen är något som är så ångestladdat för mig, och som jag idag vet är för många andra. Det finns så många trasiga familjer där jul och nyår inte är så särskilt trevliga högtider. Bara påtvingade dagar då allt måste se så bra ut utåt. Sakta men säkert lär jag mig att slappna av och vara i nuet under dessa jobbiga dagar.

Kommentarer
Beatrice

Känner igen det du skriver. Inför speciella tillfällen; födelsedagar, midsommar, jul och liknande blir jag nervös. När jag är nervös blir jag lättirriterad och det blir bråk. Så vi får se vart julen kommer spenderas i år... Med fmailj eller med djuren.

2012-12-14 @ 15:17:07
URL: http://ebstli.blogg.se



malin

<3

Svar: <3
Jane

2012-12-15 @ 11:42:23
URL: http://www.malinhannalarsson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0