Kommentera här (3)
This side up!!

 
Hus! Vi ska flytta till hus! Jag har så svårt för att fatta att jag äntligen har fått min önskan i uppfyllelse. Trodde för ett ögonblick att den önskan aldrig skulle slå in. Äntligen ska jag få en trädgård, en egen....bara vår!!
 
Och tanken på att den skulle slå in har skrämt mig lite. Oh gud så mycket man måste hålla reda på och allt ansvar ska vi inte snacka om. Tankarna far och flyger, kommer vi klara av att bo i hus? Då är det inte det ekonomiska som bekymrar mig utan mina "tvångstankar". Allt som ska hållas rent och hållas efter ständigt. Nu snackar vi ju inte om en liten tvåa med balkong längre utan ett stort tvåplanshus med stor trädgård!!!!! En hel våning extra och en trädgård igemfört med vad jag är van vid.
 
Men är det så att det ALLTID måste se perfekt ut??? Eller får det lov att synas att vi bor där?
 
Jag kommer nog snällt få lära mig att det inte går att ha allt skinandes rent alltid. Jag är bara rädd för att städning prioriteras bort för att jag inte kommer orka! Vilka problem va?!
 
Tror att jag måste tänka att det är VI som ska trivas, ingen annan!!!
 
 
Eftersom jag ligger långt in på nätterna och planerar flytten så kunde jag inte låta bli att tjuvstarta med att packa. Lite tidigt kanske, men jag kan lika bra börja med sådant som jag inte har behov av.
 
 
 
Den som vill växa och utvecklas måste möta motstånd.
 

Kommentarer
Anna

Hej! Vilken helt underbar bild. Så gjorde min katt och hund, när katten levde. Saknaden är stor idag. Kanske dags att skaffa en kompis till henne igen.
Ha en bra dag

2012-06-29 @ 20:07:37
URL: http://www.missaiv.blogg.se



Cajsa

Åh, jag vill också ha trädgård!

2012-07-15 @ 20:07:52
URL: http://stellabus.blogg.se



Lisa H

Grattis till husköp! :) Vi har inte hittat det rätta än..

2012-07-19 @ 22:46:35
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0