Kommentera här (1)
Gammalt ska bli nytt.

Sen den dagen då vi flytta ihop har jag storstrejkat till denna tavla med ett flygplan på. Hallå, Ett flygplan! Hjärtat har flertalet gånger kommit med tips på vart denna tavla kan göra sig fin. Men jag har INTE sett det fina och det har blivit ett stort nej .

 

Men jag har tänkt om! Denna tavla är ju faktiskt fin. Charmig på sitt sätt. Om jag bara får byta ram så kommer denna bli super. Jag har inte berättat mina förändrade tankar om denna tavla så han kommer nog bli glad.

 

Jaha, varför kommer sig detta nu då? JO, det är såhär att när vi flyttade in i huset, så stod detta vackra bord som ni ser på den andra bilden, i förrådet.  Jag kunde se det inne i huset medans hjärtat såg det brinna bra. Nu har jag lyckats få in bordet i källaren och ska fixa till det lite och sen ska det upp i sovrummet.

 

Tror det blir jättebra. När jag väl fått den på plats så tror jag hjärtat slutar strejka. Kanske blir han gladare när han får sitt flygplan.

 

 
Det är modigt att våga ändra sig.

Kommentarer
Sandra

Hahaha du e för go :) den där tavlan har vi med här hemma (sitter ovanför tvn) den passa rätt bra faktiskt till vår beiga tapet i vardagsrummet så de blev inte så tokigt :)

Svar: Haha ja jag gillade den inte alls förut.. Bara för att det var ett flygplan men nu tycker jag om den.. Ska bara byta ram så den blir lite mer i min stil :-)
Jane

2012-11-13 @ 20:19:46
URL: http://www.minimisen.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0