Kommentera här (0)
Utforskning.

 

Idag är det så underbart väder. Solen skiner och det är svinkallt ute :-).


Bestämde mig för att det var utforskning av området som gällde idag och tänka sig att jag hittade ännu en runda. Denna är jättemysig och det är skönt att ha en lite kortare runda.  

 

Tycker att det är roligt att jag lyckats hittat sju olika runder på såhär kort tid. Såklart så har jag döpt alla mina promenadstråk.

 

Fasan / möllanvägen. Pågrund av alla fasaner och möllan man går förbi.

 

Skyttevägen. Hamnade mitt i en avlossning av en jägare.

 

Fåravägen. Går längs en hage med massa får i.

 

Skabersjö slott. Går förbi slottet.

 

Dödskallevägen. En stig som påbörjas med en stock full med skallar från djur.

 

Milen / In till svedala rundan.  Talar för sig själv.

 

Trashrundan. Ovårdat område.


 

Hjärtat mitt har gått med dom flesta för att se vart jag håller hus...Han har några kvar att följa med på. Kanske tycker ni att jag är lite tramsig men det är en trygghet för mig att han vet vart jag är. Om det skulle hända något så vet han ungefär vart jag befinner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0