Kommentera här (0)
Livsnjutaren är framme!

Puuhhh.... Vilken lördag. Vaknade sjukt tidigt av en dröm som påverkade mig med ångest och rastlöshet! Det var bara till att gå upp och hoppa. Morgongympan som är i form av att sträcka upp händerna till pippiarna sträckte jag mig snabbt igenom.

Nu har klockan passerat tolv och jag har hunnit räfsa upp på vår gräsmatta efter björkens begravning och varit två vändor på tippen! När jag ändå var inne i svedala så tittade jag in i en blomsterbutik för idéer och gav även min bil manikyr invändigt och på ytan!!

Nu sitter jag helnöjd i solen på vårt trädäck och myser. Funderar dock på om gräsklipparen ska få komma fram och damma av sig... Jag kan ju inte låta bli!!

Men först lite stek i solen med min braiga bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0