Kommentera här (0)
Ett tjockt lager damm.

 
Det är bara till att gilla läget. Städningen som väntar efter denna renovering kommer vara så tillfredställande. Himlar vad smutsigt här är hemma.
 
I mitt huvud har jag sådana ideér som jag vill göra.. Jag brukar inte kunna få det riktigt som jag tänkt mig men tror att mina planer är på en nivå då jag kan verkligställa dem. En liten stol med fråskinn där, en rund matta halvt under stolen, ett litet bord med någon ljusdekoration där, fotoproträtt med någon snygg ram, spegel som dörr, klädhängare där och skorna...ahh skitbra!
 
Nu är taken målade en gång. Jag känner mig nöjd där men min petiga sambo kommer förmodligen att måla en andra gång. Jag tyckte att det var rätt vitt innan men okey, vill han det så. Det är SÅ tråkigt att måla tak, som dessutom redan var vitt innan!! Nu väntar jag ivrigt på att få måla väggarna, det är kul. Där snackar vi förändring och det är sånt jag går igång på. Det kliar i mina fingrar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0