Kommentera här (0)
Hur rengör jag mikrovågsugnen?

 

Städtips.

Är det inte frustrerande när man vill göra något så enkelt som att rengöra sin mikrovågsugn men inte kan?! Inuti är inga problem, har läst massvis med alternativ och husmorstips om hur man går tillväga. Ställ in en skål med vatten och kör på högsta effekt i tio minuter och med ångan som blir och löser upp smutsen och det är bara till att torka av. För att få en fräschare doft så kan man lägga in citronskivor… Mmm okey, det är ju bra att veta. MEN…

 

….Jag som har en inbyggd mikrovågsugn med ett nät för glaset så jag inte kommer till att torka?

Är enda alternativet att kassera och köpa en ny? Det kan ju inte vara möjligt att man inte får ha en sambo som av ren lathet ”råkar” mikra sin middag utan lock som skyddar.

 

Ber därför er om hjälp.

Ni är mitt hopp om att dela med er av era lösningar. Någon måste ju ha samma problem som jag.

 

Hur gör du?

 
 
Behöver tvätthjälp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0