Kommentera här (0)
3 par glasögon

 

Åh så lycklig man kan bli över materiella saker. Nu har jag varit inne och hämtat hem mina nya glasögon. För första gången i mitt liv ska jag också kunna bära solbrillor och kunna se samtidigt. Nu ser jag inte så dåligt men jag vill gärna kunna köra bil och känna att jag har ögonen med mig. Tänk, nu kan jag ligga ute i solstolen med boken och läsa och SE :-). Jag behöver inte massera bort den där rynkan som sitter kvar en hel dag efter besök av solen. Ahh det är fantastiskt. 

 

Jag VÅGADE köpa ett par större denna gång. Innan har jag avskytt sådana och föredragit lite diskretare eftersom jag inte alls är så glad för brillor. Men linser är inget alternativ för mig så nu får jag våga förnya mig. Vad passar inte bättre än ett par stora glasögon till en skolflicka?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0