Kommentera här (0)
Hemma igen....

 
 
Det känns i ryggen efter att ha stått upp en hel dag. Intressant men inte jätte spännande dag. Svettiga killar som knuffar ner varandra i en uppblåst madrass, massvis med skalliga tatuerade mc-killar, (Det verkar vara inne med tatueringar på hela skallen nuförtiden), väldigt högljudda mopeder och motorcyklar och en snabb gräsklippare... underhållande!
 
Nu är denna kvinnan ganska trött men jag funderar ändå på att klippa gräsmattan...eller ska jag krypa ner med boken under filten...troligtvis slutar det med John Blund en timme eller två och det ger mig lite ångest. Nä ut och klippa gräsmattan och slänga mig på en filt därute :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0