Kommentera här (1)
Stoff & Stil

Efter att ha sökt runt en massa på internet angående tikskydd till min svanslösa Boston Terrier så har jag gett mig på att sy ett eget. Haha!! Körde in till Stoff och stil för att köpa hem tyger men hittade i stressen inte riktigt vad jag sökte men kom ändå hem med tre tyger. Är det kvinnligt eller?  När jag kom hem så började jag sy i mina gamla sammetsgardiner och TADAAAA... man ser ju knappt att hon har något på sig. 
 
Nu ska jag bara justera lite och försöka få ner detta på papper så jag har en mall och kan göra fler 
 

Kommentarer
Anonym

Sååå fina dem blev sväris! Du får ta med och sälja på hundskolan och även på tradera t ex. Det finns nog inte så många skydd för svanslösa :-)

2013-10-30 @ 12:24:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0