Kommentera här (1)
Kan det vara mysigt att plugga?

Efter att ha legat och vridit mig i sängen från klockan fem och en timme fram så beslöt jag mig för att gå upp. Älskar att gå upp så tidigt och inte vara på väg någonstans. Kaffe, tända ljus och denna totala tystnad.... Underbart!

Konstigt nog så känner jag för att plugga lite.. Jag fortsätter med administration idag! Snart känner jag att jag är ifatt. In i dimman någon timme nu sen blir det en långpromenad i skogen med den fyrbenta "tannalösa" pälskoftan:).


Kommentarer
sussie

Jo du verkar åtminstone ha någonting intressant att plugga nu, men jag blir så irriterad när man bara ska göra en massa skit rent ut sagt som det inte finns någon mening i haha, stressigt som fassen :(

Svar: Haha, massa skit? Nu undrar jag vad det är för uppgifter och varför du tycker att det är onödigt!
Jane

2013-09-10 @ 22:48:00
URL: http://sussiis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0