Kommentera här (2)
Ny-gammalt soffbord.

 
Tror att detta är jag. Det är superkul att pyssla ihop saker och försöka få en röd tråd. Sambon tycker inte riktigt om hjärtat...och inte tavlan som jag gjort heller.....och inte bordet från början heller i och för sig...! Han har svårt för det här att jag tar in saker som legat i trädgården i hur många år som helst.
 
Vi får se hur länge vi har detta bordet, det är ju inte ens likt det jag är ute efter, ett vitt lite mindre runt bord!? En glasskiva ovanpå är kanske pricken över i:et?!
 
Vad tycker du om bordet? 
 
 

Kommentarer
sandra

Riktigt snyggt, har du gjort de själv? :D

Svar: Jo det är ju så... Eller ja min trädgård har ju putsat på det :)
Jane

2013-09-24 @ 21:13:35



Marie

Jättefint!

2013-10-01 @ 10:50:08
URL: http://mariesplace.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0