Kommentera här (2)
Nytt

 
Ja det fick bli lite nytt. Var ute i morse och myste i trädgården med hundarna och skulle ta upp en nr 2 och insåg att jag grabbade tag i tollen UTANFÖR påsen. Man ska ju vara så sparsam och plocka upp minst tre nummer innan påsen knyts. Uhhhh, eftersom vantarna sedan tidigare varit inne på sin återvändsgränd så beslöt jag mig för att köra in direkt och köpa nya. 300:- kostade den snålheten men fin är jag. 
 
Jag passade även på att shoppa upp mitt presentkort på Twilfit som jag fått av Sandra. Jag klickade direkt med butiksbiträdet som jag tacksamt tog emot hjälp ifrån. Det visade sig att mina kvinnliga utput har tvingats bära fel storlek och jag har fått en vägledning om hur de känner bäst trevnad  :-) Toppen Toppen.
 
Tänk att man vet så lite om det här med storlekar, och då syftar jag på alla plagg vi bär. Det är för stort eller för litet, man är ju för mesig för att fråga de som kan och få hjälp med vad som passar just mina former.
 
 
 

Kommentarer
Sandra

Åh så fint! Deras underkläder e så himla sköna...får nog också åka in en dag o skämma bort mig :p

Svar: Åh ja jag är jättenöjd. Jag kommer handla mina underkläder där fortsättningsvis.
Jane

2014-02-18 @ 06:44:50
URL: http://Mittlivligaliv.bloggplatsen.se



ina

Ha, ha, det är värst när man inte har vantar och långa naglar... Jag har lyckats få ner 5 stora i mina påsar, ha, ha.
Så fina underkläder är ju nästan synd att dölja med kläder.

2014-02-18 @ 10:09:09




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0