Kommentera här (1)
Förtränger alla måsten...

.....och sätter mig och syr.

 

Alltså varför är det så? Jag har jätte mycket uppgifter som jag borde göra i både Företagsekonomi och Ledarskap och Organisation men istället kör jag in till stan och köper inredning. Det kom som en blixt över mig igår när jag satt och pluggade.... - Åhhh så ska jag göra!! 10 minuter senare så var ritningarna klara och bilnycklarna i handen.

 

För att bryta rutiner i detta hus så väckte Chabbe mig redan halv sex i morse. Bara till att stiga upp och som vanligt går Chabbe nöjt och lägger sig och somnar igen. Då undrar ni varför jag inte går och lägger mig igen, jo det är så förstår ni att Chabbe inte tycker att det ska vara så och hittar på allt jävulskap en valp kan göra.

 

Väl uppe och kaffet igång kommer jag på mig själv med att sitta med tyget i högsta hugg och sy gardin, sex på morgonen!!!  Min älskade sambo kom hem efter ett nattpass och hans blick fick mötas av mig vid symaskinen helt uppjagad över min ide, puss och god natt och ett himlande med ögonen.

 

Nu sover ALLA och jag sitter här. En gardin kvar som jag fixar vid ett annat tillfälle. Får väl ta tag i pluggande nu då så jag är lite förbered inför lektionen……… 

 
 

Kommentarer
Marie

Du är så duktig! Önskar jag ägde en symaskin - jävlar vad jag hade sytt ;)

Svar: jag har ju bara lånat denna symaskinen. det är så skönt att ha den ståendes för när man väl kommer på något man vill sy så vill man ju bara kunna plocka fram och börja :-)
Jane

2014-03-19 @ 08:17:50
URL: http://www.velfian.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0