Kommentera här (0)
Snart november

 

Tiden bara rusar iväg och det är ju skönt. Att arbeta 100% känns superbra och allt går på rutiner nu. Måndag till fredag ringer klockan sex och då kör denna till jobbet. Klockan sexton är det dax att stänga ner datorn för att köra hem, och bortskämd som jag är så står oftast maten på bordet när jag träder in genom dörren.

 

Helgerna är helt annorlunda nu när jag jobbar måndag till fredag. Det är jätteskönt att bara göra sådant som faller en in. Med den belastningen som vi har i vårt team på jobb så behövs dessa två dagar till att tömma huvudet och komma ner i varv.

 

Helgen ska mestadels innehålla regn och det bryr jag mig inte om, tycker bara att det är mysigt med tända ljus och raggisar. Hösten har sin charm och jag gillar dess skiftningar.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0