Kommentera här (0)
Stor lekplats

 

Perfekt är det när åkrarna är skördade och man kan springa och trötta ut huvudet i detta hav av olika dofter. En timmes träning på att lyssna har tröttat ut dom och snarkeriet är igång.

 

Måste berätta att vi var iväg med jobb på DHL-stafett i Danmark och det är nog något av det roligaste jag varit med om. Det är en stafett, fem personer i varje lag och alla ska springa fem kilometer vardera. Kan tala om att det är svårt att hålla ett "lagom" tempo bland alla dessa människor. Massor av folk som står längs med hela banan och hejar, dj:s i lastfordon och pom-pom tjejer som dansar och peppar. Trots kramp i övre delen av magen så sprang jag, det gick inte att sakna ner. Glömde klocka så tyvärr har jag ingen aning om hur min hastighet påverkades av denna adrenalinkick. Ett mycket roligt arrangemang som jag förmodligen kommer följa med på även nästa år.

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0