Kommentera här (0)
Inför dränering

 

 

Man föreställer sig alltid hur saker ska gå till och hur slutresultatet kommer se ut. Det jag tänkt mig i detta projekt var att det skulle ta en timme men det tog tre, och då är jag inte färdig. Gräva upp tre Rhododendron och gräva ner på annan plats, hur svårt kan det vara? Det jag missbedömde i detta var storleken på Rhododendron, jissen vad stora de var. Att det regna såg jag som en fördel då växterna höll sig fuktiga men jorden blev desto tyngre. 

 

På grund av storleken och att de var ovårdade så har jag gjort ett försök i att klippa ner dom lite men inte helt. Jag får ta lite till när de växt till sig. Ja om de överlever vill säga. Snabbt var beslutet taget att jag behåller endast två av tre, de är alldeles för stora. 

 

Imorgon ska jag färdigställa Rhododendron-projektet, om jag kommer upp ur sängen vill säga. Helt blåslagen på benen (?) och kraftig värk i revbenen (?). Om jag känner så här redan idag så uppstår frågan om hur min kropp mår imorgon?! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0