Kommentera här (1)
Helgen, tankarnas tecken.

 
Helgen har varit helt fantastisk, omringad av kärlek och värme. Syskon-mys, hockey, shopping, spinning, mys med mannen i mitt liv. Och inte att förglömma, hundbajs-plock i trädgården! M mm mmmmm....
 
En hel del tankar och funderingar kring nu, då och framtiden har funnits i huvudet och jag kan inte vara annat än tacksam över allt jag fått och har idag! Möten med olika människor sätter spår i en på olika sätt, jag har blivit fullproppad med positivitet, glädje, tacksamhet och styrka. 
 
Nä här kan jag inte sitta, nu kallar verkligheten och maten, pulled pork som stått i ugnen sen sju imorse. Det ska bli SÅ gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Caroline Knutsson

Underbart att läsa!!

2015-11-17 @ 12:44:26
URL: http://janecarolineknutsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0