Kommentera här (0)
Löpning pågår....

 

Med träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens premiär-löprunda för våren så flög jag upp i morse och åt frukost för att sen kämpa mig igenom en timmes spinning. Duschad och nöjd tog jag på mig målarkläder och gick ut i garaget och målade lite brädor som ska pryda källartrappan. Väl färdig så begav jag min in till stan i hopp om en mer lyckad shopping än förra helgen. Och så blev det, en liten present till min älskade, stövlar och en tröja till mig och lite godis till mello ikväll. 

 

När jag kom hem så kände jag mig ganska nöjd och kaffesugen, så jag kröp ner med en kopp Zoégas och en ny Lars Kepler bok som jag fått av min underbara sambo. 

 

Precis innan de här klassiska huvudnickningarna som kommer när man håller på att somna, sken solen i mitt ansikte genom fönstret och lockade ut mig i trädgården. Nu sitter jag här två timmar senare och är helnöjd över dagen. Snart ska jag påbörja kvällsmaten så den är klar till Tomas kommer hem efter en dags arbete.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0