Kommentera här (0)
Ljusare

 
Nu börjar det bli ljusare och trädgården visar tecken på att våren är på ingång. 
 
Just nu är en tid då det händer väldigt mycket men endå ingenting. Renoveringen är i startgroparna och vi har börjat riva ner allt på ovanvåningen. Till helgen flyttar vi ner sängen i matrummet och installerar oss där. 
 
Trädgården börjar så smått tillkalla min uppmärksamhet men jag prioriterar annat ett tag till. Bokläsning, cykling med serie (Sons of anarchy och New girl) , promenader, bodypump och spinning. 
 
Men idag är det fredag och vilodag... tror jag! Får tvinga mig att bara slappa. Kanske blir det en promenad och städa upp renoveringsdamm i hela huset. Får uppdatera er gällande renoveringen senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0