Kommentera här (3)
Morgonmys i köket.

Godmorgon.

Jag bara älskar att stiga upp och komma ner till mitt fina kök. Det är en sådan härlig känsla.Så stort och fluffigt. Inte ett sådant vanligt med vita luckor som gulnat lite här och var. Typiskt hyreslägenhetskök...Bläää. Min orkidé passade jättebra i detta köket och kommer nog trivas.

 

Nu ska denna jobba några timmar och efter det ska det klippas gräsmatta... wwwiiieeee det är så roligt! Jag vill att min arbetsdag ska gå fort så jag får komma hem. Jag hoppas på uppehållsväder, igår var det en konstig väderlek.. Sol, regn, åska, blåst, ösregn och sol igen.

 

Hjärtat mitt ska jobba natt så jag får se hur det går för mörkrädda jag. Jag är lite oväns med mörkret och konstiga ljud men jag ska nog bemästra det också. Jag får gå upp i sovrummet och riva ner tapet så blir jag trött och somnar gott.


Kommentarer
Ina

Det är så fint! Blir det puts i stället för tapet?

Svar: Ahhh, jag tror inte att jag får igenom det där med puts...Det är ju fult ;-). Det blir nog någon sorts sammetstapet.
Jane

2012-08-09 @ 06:43:35



Ina

Fiiiiint! Ska bli spännande och se när det är klart. Kram

2012-08-09 @ 20:13:59



Linn

Ser superfint ut! Vad spännande det ska bli att se fler bilder från ert hus.

2012-08-13 @ 08:53:27
URL: http://lyckoland.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0