Kommentera här (3)
Bara lilla jag...

-Varför lägger du aldrig ut bilder på dig själv?
 
Det har jag inget riktigt svar på mer än att jag inte springer och tar foto på mig själv. Förvisso är det ett bra sätt att få bloggen mer personlig och kanske lite roligare för er, det är ju alltid kul med bilder på skribenten som sitter vid datorn.
 
Om så önskas så ska jag ta helt galet många bilder på mig själv och bara ösa på med inlägg....Ehh inte riktigt kanske. Men jag lovar.. Fler bilder på bara lilla jag!
 
Jag har bara så himla svårt för att se vanlig ut när det tas bilder!!!
 

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Gillar inte heller det där med att fota mig själv... Och jag blir i princip aldrig nöjd när andra fotar heller...;)

2012-12-27 @ 14:40:00
URL: http://coloursforlife.blogg.se/



sussi

Haha jag förstod att du inte " springer och tar bilder på dig ".. Men någon brukar man ha, söt är du!

"konsten att läsa tankar" är en jätte bra bok som jag tycker du ska läsa. Den andra boken har en vän tipsat mig om så den är säkert också bra

2012-12-27 @ 19:25:05
URL: http://sussiis.blogg.se



Lisa

Njae, jag tycker nog inte att bilder på bloggskribenten är viktigt.. (har själv aldrig haft det i min blogg, hehe) Tycker det är mer intressant med inredningsbilder eller bilder på fina bokhögar/böcker eller djur och natur. Något som hör ihop med bloggen och dess innehåll :D

Svar: Vad skönt att någon annan tycker som mig.. Jag är inte jätteglad för att lägga ut bilder på mig själv..
Jane

2013-01-01 @ 23:07:51
URL: http://ihyllan.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0