Kommentera här (0)
Dimma och dis.

 

Inte den dimmigaste morgon men dock lite dimmig. Här är så underbart mysigt och lugnt framförallt på morgonen. Fåtalet bilar, tystnad och ren kall luft som dras in i lungorna.

 

Jaha vad kan denna fredag tänkas bjuda på då? Lite datorarbete nu på morgonen med frukost. Sen får jag väl skrämma fram damsugaren och moppen. Städdax. Undrar varför jag tycker att det känns så motigt varje gång städvibbarna tittat fram nu för tiden. Förut tyckte jag att det var roligt och rena terapin. Får prova med bra hög musik som jag hade förut. När jag väl har ångan uppe och är klar med hemmet så ska jag ner och träna.

 

Hoppas ni får en lika fantastisk fredag som jag tänker ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0